Sobota 23.11.2024

Sobota 23.11.2024

Sobota 23.11.2024

reklama

Německá Playmate měsíce května 2020 Marisa Ehret: Z gridu GT-Masters na titulku Playboye!

Pozorní čtenáři si jistě vzpomenou: Když jsme ji koncem minulé sezony představovali, tak nám Grid-Girl Marisa Ehretová slíbila, že pro své fandy má pro začátek roku 2020 schované velké překvapení. 23letá krasavice z Ansbachu u Norimberka vůbec nepřeháněla: Aktuálně je hvězdou německého vydání renomovaného časopisu Playboy!  V kariéře modelky tím jistě vystoupila do nejvyšších sfér.

Čas nucené celosvětové přestávky motorsportu využila na výbornou: K rozhovoru s Romanem Klemmem nejen o autech, ale i o svěžích zkušenostech z foto-shootingu v USA.

Tak to se opravdu povedlo – co jsi mi v září naznačila se teď  stalo skutečností: Stala jsi se Playmate měsíce květen 2020, k čemuž Ti gratuluji. Splnění velkého snu..?
Ano, bylo to již hodně dlouho mým snem. Už jako holce se mi časopis Playboy moc líbil. Být Playmate je pro mne prostě velkou ctí.

Povídej nám o Tvém vztahu k motorsportu, než se dostaneme k dobrodružství v Kalifornii…
Ke sportu samotnému mám vztah hlavně v souvislosti s mou prací jako Grid Girl. K autům všeobecně ale mám dosti intenzivní vztah: pracuji jako nákupčí v automobilovém průmyslu, takže mám s automobily denně co dělat.

Jak dlouho již pracuješ jako Grid Girl a jak jsi se k tomu dostala?
2019 byla má první sezona jako Grid Girl. Agentura Public-Meets-People mne kontaktovala přes Instagram a zeptali se mě, zda bych měla zájem. Modelování a hezká auta jsou mými vášněmi, takže jsem si hned řekla, že to je pro mě přesně to pravé.

Kolik sportovních podniků jsi navštívila a jaké?
Jako Grid Girl jsem byla hlavně u ADAC GT Masters. Soukromě jsem si ale dala i DTM na Norisringu a závody na Nürburgringu.

Máš ze světa závodů nějaký zážitek, na který ráda myslíš?
U závodů jsem zažila hodně legračních ale i napínavých situací. S ostatními Grid Girls je dost legrace. Mým highlightem ovšem bylo, že jsem hned v mém prvním roce směla figurovat u dvou předávání pohárů vítězi.

A obráceně něco negativního?
Vlastně nic. Samozřejmě, že často není právě příjemné, stát na gridu za špatného počasí jen v sukýnce a topu. Nebo za letního vedra na rozpálením asfaltu. Všichni se o nás ale velmi srdečně starají, když některá z nás má problém třeba s dehydrací. Proto ani to nevidím negativně.

Máš nějakého oblíbeného jezdce?
Hmmm… Dobrá otázka… Jezdí tu hodně talentovaných pilotů a vlastně bych něchtěla žádného zvlášť vyzvedávat.

A jaké závodní auto se Ti zvláště líbí?
I tady jich mám ráda celou řadu, mými favority ale jsou BMW M6 GT3 a Lamborghini Huracán GT3.

Znáš české trati v Mostě a Brně, nebo slovenský Slovakiaring?
Samozřejmě, že jsem o nich již slyšela, ani na jednom jsem ale ještě nebyla. Člověk ale nikdy neví, co přinese budoucnost. Možná se naskytne příležitost k návštěvě.

Děláš modeling i mimo sport?
Ano, dlouho jsem pracovala pro jednu agenturu. V poslední době ale už přijímám jen joby, do kterých se mi opravdu chce. Modelování je pro mne jen hobby a tak to má zůstat.

Jako modelka jsi tedy již měla zkušenosti, Playboy, to je ale jaksi „první liga“ – překvapilo tě při práci pro tento magazín něco ?
Ani ne, protože jsem už dělala i fotky tohoto typu. Na setu vládla taková „rodinná“ atmosféra, takže jsem neměla problém, se svléknout.

Výsledek Tvé práce s fotografem Moritzem Roederem je samozřejmě tip-top, je tahle práce ale opravdu tak „easy“, jak to pak na fotkách vypadá?
Jistě, člověk se musí držet profesionálních regulí a představ kterých musí dosáhnout. Je tu i jistý počet fotek, který je zapotřebí „vyrobit“. Ta lokalita v Palm Springs ale byla tak senzační, že jsem měla spoustu inspirace. Každý den večer jsem se vždy velmi těšila z výsledku – spousty povedených záběrů. I při samotném focení jsme se tolik nasmáli… Prostě jsem měla z té práce radost.

Kdy jsi se dozvěděla, že pocestuješ do Kalifornie?
O tom, že mne vybrali, mi dali mi vědět teprve dva týdny před odletem. Organizačně ovšem všechno převzal Playboy a proto jsem neměla žádný stress a jenom jsem se těšila na cestu. Fotili jsme již minulý rok, takže tu ještě nebyl ani problém s cestováním.

Kolik dní jsi byla v Americe a jak dlouho focení trvalo?
Jelikož pracuji ve firmě na plný úvazek a protože jsem dostala vědět až tak pozdě, že budu jejich Playmate, tak jsem mohla pryč jen na čtyři dny. Bylo to tak ale v pořádku. První den po příletu jsem si směla odfrknout a teprve pak focení začalo. Bylo tam ovšem dost vedro. Hlavně v poledne jsme museli často dělat přestávky.

Kolik lidí s sebou bylo na setu?
Vlastně většinou jen já a fotograf. V pozadí při produkci časopisu ale dělá hodně lidí.

Do jaké míry jsi směla coby modelka ovlivnit setting, odění a pózy?
Lokalitu a setting vybrali fotograf s redakcí Playboye. Šatů jsem na sobě moc neměla… a když, tak to vždy se mnou konzultovali. Pózování přenechali zcela mě. Proto mohu každé modelce jen doporučit, aby si přivlastnila hodně zkušeností a citu pro vlastní tělo.

Běžela jsi pak s honorářem hned koupit nový Porsche nebo Mercedes?
Nemohu si v tom ohledu stěžovat, můj milovaný Mini-Cooper ale za nic nevyměním!

V jakých zemích figuruješ jako Playmate měsíce?
Mohu si říkat Playmate Miss Mai 2020 pro Playboy Deutschland.

Pracuješ v automobilovém průmyslu a k tomu i jako modelka a Grid Girl. Co změnilo vydání tohoto časopisu v Tvém životě?
Samozřejmě, že teď dostávám více nabídek. Bohužel je ovšem hodně projektů kvůli aktuální situaci pozastaveno. Jsem už zvědavá, co bude, až se zase vše rozjede. Modelling ale má zůstat jen mým koníčkem. Pro mne je důležité, zůstat oběma nohama na zemi. Když myslím na svou budoucnost, tak se vidím spíše jako žena v domácnosti a matka dětí – ne jako modelka.

Coby Playmate měsíce jsi již prorazila hodně vysoko, co jsou Tvé další profesionální cíle?
Líbilo by se mi, kdybych se při volbě Playmate roku 2020 dostala mezi první tři. Rozhodnou čtenáři a nechám se tedy překvapit!

Dovedla by sis představit kariéru u filmu nebo televize?
U filmu asi ne, protože jsem fakt špatná herečka. Pracovat jako moderátorka na téma motorsport v televizi, to by ale byla fajn věc! Zatím ale zůstanu u modellingu.

Ansbach odkud pocházíš, a kde bydlíš je relativně malé městečko. Dovedu si představit, že Tvá práce pro takový světoznámý magazín vzbudila všelijaké reakce. Je v tomto ohledu něco, co by jsi chtěla zmínit?
Jsem opravdu překvapena, že se mi dostalo zatím jen pozitivních reakcí – fakt žasnu! Jsou jistě lidi, kteří si neco šeptají za mými zády, to mi ale nevadí. Je to asi jen závist…

Uvidímě Tě i nadále jako Grid Girl na evrospkých okruzích?
Samozřejmě! Už se moc těším na začátek sezony!

Jaký je Tvůj názor ohledně politiky Světového svazu FIA nenasazovat u jeho podniků (F1, F2, WEC…) Grid Girls? Páni to odůvodňují tím, že nechtějí ženy redukovat jen na jejich zevnějšek…
Je to prostě velká škoda! Myslím, že krásné ženy a auta perfektně harmonují. Mimo to všechny ty ženy pózují dobrovolně a jsou na svůj zevnějšek hrdé. My ženy bychom přeci měly být tou třešničkou na sportovním dortu. Ne, neměly bychom tam chybět.

Co jsou Tvé pocity ohledně aktuální krize?
Myslím, že bychom ji měli brát vážně, ale nepropadat při tom panice. Člověk si najednou váží věcí, které doposud bral jako běžné. Jistě, závody a focení mi chybí, mohu se ale více soustředit na mé drahé doma – a i na sebe samotnou.

Kde se mohou Tví fandové dozvědět aktuality?
Kdo chce vědět, co zrovna dělám, ten mne najde na Instagramu. Má adresa zní @marisaastridmirjam.

Text: Roman Klemm
Foto: Roman Klemm a archiv Marisy Ehretové

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„16-NEJ“ Romana Klemma sezony 2023

Asi nejdůležitějším momentem ročníku 2023 byla skutečnost, že se i FIA přizpůsobila „normalizaci“  a po třech letech humánního a morálního temna zanevřela na  „Koronové represálie“. Ti, co si chtěli vydělat si prostě už nahrabali dost a jejich patolízalové se do

ADAC-Prototype-Cup na Norisringu: Pommer a Hauser s dobrým výtěžkem

Čtvrtý podnik německého národního šampionátu LMP3 opouštěli Němec Pommera Luxamburčan Hauser zvláště spokojeni: jedno zlato a jeden bronz znamenali zvýšení celkového náskoku. Hvězda šampionátu, Gábina Jílková se pro kolizi termínů závodů na pověstném Norisringu nemohla zůřastnit. Vypsat minulý rok národní

reklama