Pondělí 25.11.2024

Pondělí 25.11.2024

Pondělí 25.11.2024

reklama

Juan Manuel Correa neskutečně bojuje, vyhráno ale ještě zdaleka není

Pilot týmu Sauber Junior by Charouz Juan Manuel Correa se zotavuje po tragické nehodě ze Spa, při níž zahynul Anthoine Hubert. Bezprostředně po závodě F2 bylo s otazníky, zda americký jezdec vůbec přežije, poté byl uveden do umělého spánku, hrozila mu amputace obou nohou, následovaly složité operace (další ještě přijdou). Juan však dělá pokroky a snad je i na místě lehký optimismu, pokud jde o hybnost jeho dolních končetin směrem do budoucnosti.

Pohublý, zesláblý, ale s obrovskou vůli bojovat. Juan Manuel Correa je samozřejmě stále v londýnské nemocnici, kam byl převezen po hrůzostrašné nehodě z okruhu ve Spa. Jeho stav byl dlouho nejasný a i když to teď vypadá, že budoucnost je celá krásně růžová, tak to tak určitě není. Faktem je, že Američan dělá obrovské pokroky, definitivně vyhráno však ještě zdaleka nemá. Po sérii operací ho čeká ještě celá řada dalších a pořád ještě je ve hvězdách, jestli bude v budoucnu chodit a pokud ano, jaká opravdu bude hybnost jeho pravé nohy. Na místě je určitě třeba ocenit práci lékařského týmu nejen na operačním sále, ale i co se týká celkové péče o pilota s ekvádorskými kořeny. A samozřejmě má obrovskou podporu rodiny a vlastně i všech, co ho znají.

Sportovní život jde sice dál a stáj Sauber Junior Team by Charouz na poslední závody letošní sezóny uvolněné místo v kokpitu zaplnila Matevosem Isaakyanem. Ovšem to neznamená, že by se na Juana zapomnělo, právě naopak. Manažer týmu Bob Vavřík za ním do Londýna pravidelně léta. „Stále na něj myslíme. Není dne, kdybychom se na jeho stav neinformovali. Věříme v nejlepší, i když si uvědomujeme, že má před sebou dlouhou cestu. Ale už se na něj moc těšíme a věříme, že se brzo setkáme. I když letos to asi bude „jen“ jako s poradcem týmu. To, co Juan Manuel dokazuje každým dnem, je každopádně neskutečné,“ má jasno majitel stáje Antonín Charouz. Juanovi každopádně drží palce celý sportovní svět.

Sdílejte:

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

Sdílejte:

reklama
reklama
z rubriky

Související příspěvky

„Test“ unikátního Ferrari 212E Montagna z roku 1969

Relativně moderní monopost-F3 Dallara F388, do kterého jsem si sedl u stánku Autoluce, je představitelem malosériové výroby. Ve Varanu jich vyrobili pro sezonu 1988 kolem tří tuctů. Oproti tomu měl pan Kommerzialrat Egon Hofer s sebou v Imole exponát zcela

Test: V Imole jsme usedli do Dallary-Alfa Romeo F388 Formule 3

Před dvěma lety jsem směl „otestovat“ v rámci podniku Minardi Days v Imole dva vozy Formule 3 ze 70. let, připravené firmou Autoluce. Letos tento „sit-in-test“ tradičně pokračoval. Majitel firmy Daniele Ferrua nabídl podivnému testmanovi (vůz zkouší, aniž by se

F-Regional: Vyšla na Red Bull-Ringu hvězda Alessandra Giustiho?

Ve 13. a 14. závodu našlapaného šampionátu FIA Formula Regional se prosadili Brazilec Rafael Camara a Francouz Alessandro Giusti. V celkovém hodnocení má po Rakousku největší naděje na titul chráněnec Toto Wolffa, Andrea Kimi Antonelli. Sobota: Camara a Giusti ujeli

reklama